МИ ПРАЦЮЄМО З АГЕНТСТВАМИ НЕРУХОМОСТІ ТА НЕЗАЛЕЖНИМИ РІЕЛТОРАМИ
Працюючи, як партнери, забудовник, агентство нерухомості і ріелтор отримують більше вигоди. Переваги такої співпраці в тому, що агенти отримують доступ до бази активів забудовника і можливість їх бронювати. Також ріелтори одними з перших дізнаються про старт продажів нових черг, акції, спеціальні умови. Забудовник отримує додаткові канали продажів.
Група компаній ZEZMAN із задоволенням співпрацює з професійними командами і незалежними агентами. Ми пропонуємо офіційне оформлення партнерства, яке гарантуватиме вигідні умови і безпеку для обох сторiн.
Група компаній ZEZMAN із задоволенням співпрацює з професійними командами і незалежними агентами. Ми пропонуємо офіційне оформлення партнерства, яке гарантуватиме вигідні умови і безпеку для обох сторiн.
Подбирайте активы по желаниям и возможностям клиента
В квартирограмме есть фильтры по стоимости, площади, типу, расположению и статусу квартиры. Чтобы использовать фильтр, перейдите в режим «список», «планировки» или «шахматка».
Например, актив AB-19-06/00008 — это квартира в ARTVILLE в 19 доме, на 6 этаже, под номером 8.
Чтобы понять, куда выходят окна квартиры, воспользуйтесь режимом «интерактив» и найдите выбранный актив.
На общем плане и на каждом этаже есть роза ветров.
Она позволит определить, куда выходят окна.
Як розрахувати розстрочку?
Принцип 2:
Дайте клієнту більше можливостей
Не всі можуть вiдразу сплатити повну вартість квартири.
Тому в нас є зручна розстрочка.
Клієнт оплачує від 20% вартості квартири, а решту суми розбиває до 60 рівних платежів.
Щоб розрахувати платежі по розстрочкам, скористайтеся експрес-підбором
Як зафіксувати клієнта?
Принцип 3:
Не віддавайте своїх клієнтів нікому
Ми фіксуємо кожного клієнта за агентом, який його привів.
Щоб закріпити потенційного покупця за собою, потрібно
просто заповнити форму.
Як зафіксувати клієнта?
Розклад екскурсій і показів квартир
Принцип 4:
Краще один раз покажіть, нiж сто разiв
розказувати
Приводьте своїх клієнтів на екскурсію кожен день, включаючи вихідні, о 12:00, 14:00 i 16:00.
Попередньо записуватися не потрібно — головне, закріпіть клієнта за собою.
Про те, як це зробити, написано в попередньому пункті.
Як забронювати актив?
Як внести завдаток?
Принцип 5:
Не давайте порожніх обіцянок
Якщо пообіцяли клієнту квартиру, вона буде його.
Для цього будь-який актив можна забронювати:
зв’яжіться з менеджером і домовтесь про час зустрічі — ми можемо підготувати документи за 2 години
приїдьте з клієнтом в ЦП, щоб укласти договір завдатку
Завдаток вноситься на період до 10 днів з розрахунку 1000 грн / день.
На цей період за клієнтом бронюється актив і його поточна ціна.
Забули / втратили номер свого менеджера?
Телефонуйте 0 800 303 105 — із задоволенням допоможемо.
Як забронювати актив?
Як внести завдаток?
Як оформити угоду з резидентом і нерезидентом України?
Принцип 6:
Оформляйте угоди швидко і без черг
Щоб оформити угоду, вам потрібно:
Зв’язатись з менеджером і призначити час зустрічі. Можна укласти угоду в той же день — на підготовку документів нам потрібно від 2 годин
Надіслати в Viber свого менеджера паспорт і ІПН клієнта. Вони потрібні для підготовки документів
Приїхати в Центр Продажів разом з клієнтом
в призначений час
Ми укладаємо угоди кожен день, включаючи вихідні.
Операцію можна провести через «ПриватБанк» чи банк «Восток».
Якщо ваш клієнт — нерезидент України, повідомте про це менеджеру. Клієнту знадобиться отримати український ІПН
і відкрити інвесторський рахунок в банку.
Також, в залежності від громадянства покупця і інших чинників, можуть знадобитися додаткові документи — все нюанси уточнить менеджер.
Що ще можна надати клієнту?
Принцип 7:
Будьте в курсі всіх подій
Група компаній ZEZMAN співпрацює з агентствами нерухомості та дає їм найсвіжішу інформацію.